Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 15:33:01 +0300

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/06839 aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Kannu küla, Kivinurme 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Kaasamine elumaja projekteerimistingimuste 
andmise menetlusse. Kivinurme katastriüksusele ulatub avalikult kasutatava 
tee kaitsevöönd.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27119353>  (menetlus nr: 
449067), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 04.10.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister